lørdag 7. desember 2013

Førjulsmorgen på kjøkkenet


Vind, snø og masse vær ute.
Inne er det varmt og godt,
fyr på grua og bare kos.




En god kopp te ved kjøkkenbordet,
deilig å se på flammene.
I år må jeg la vask være vask.....
for skuldera mi er fremdeles like frossen, sukk.....
Det blir nok en koselig jul allikevel.
 Jeg har jo så gode hjelpere
rundt meg.




Jeg skal tenne masse lys. 
Vi skal jo ikke feire jul inne i skuffer
og skap .....




Nyt førjulstiden :-)




Ha en nydelig helg :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herlig , lun stemning:)
Fortsatt herlig lørdag
Klem Merete

Anno 1924 sa...

Herlige stemningsbilder!! Ønsker deg en fortsatt fin adventshelg:)) Klem

Unknown sa...

Så fine stemningsbilder.

Ha en fin kveld.
Klem

Mor Inger`s hus sa...

Koser meg med blogglesing i kveld, blir av og til lenge mellom hver gang, men nå er jeg oppdatert.

Og hos deg er det alltid like spennende å stikke innom.

Fin helg i julestria.
:) Inger